Marilyn Monroe

Fick skjuts till Ica av pappa efter middagen, köpte skrivböcker och stift till skolan och en tekanna i inflyttningspresent till Hanna, hon fick också lite egenodlade tomater och en egenodlad gurka, hoppas att hon blev nöjd!
Satt där ett tag och surrade innan jag och Rebecka gick till basketträningen. Var som sagt inte med idag, men bollade lite på sidan om och är sjukt taggad på att börja spela. Hoppas bara på att det fortsätter komma lika mycket folk på varje träning. :)
Nu ska jag gå och kolla på tv innan jag går och lägger mig, tungt att behöva stiga upp vid 7 imorgon, men det handlar om att komma in i rutiner så det ska nog gå fint ändå!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0