KAN DET VARA SANT???????

Sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck samtidigt som jag funderar... Kan det verkligen stämma att jag bara har kvar Svenska C, Filosofi A, Psykologi A, bara hösten kvar av individuellt val 150 poäng, Engelska C och Naturkunskap B??? Helt sjukt, men kommer inte på fler?! :o

((((Ska ju bara göra bort prov och inlämningsuppgift i franska, tenta bort steg 1 & 2 i meänkieli och sen göra romananalys och ett prov i Svenska B. Men det tar ju max en månad att göra bort... Helt sjukt vilket underbart schema jag kommer ha om det stämmer?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Lycklig chääääääääääjjjj))))

Såhär tror jag att hösten kommer se ut då
Svenska C, Engelska C, Psykologi A, Bild och rester


Och våren kommer se ut såhär
Nk B och Filosofi

LIVET ÄR HÄRLIGT :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0