I'm so scared about the future and I wanna talk to you.

Hejtjolahopp!
Matchen gick bra. Bättre än vad jag trodde det skulle gå. Tycker faktiskt att Ötå's tjejer är duktiga, för dom skäller i alla fall inte på domaren, till skillnad från (vad jag har märkt) de andra lagen. Domaren dömer är ju ett klassiskt talesätt, men ändå är det alltid någon som ska tjaffsa emot. Jaja, hur som helst så gick de ju hyfsat fint ändå! :)
Har hunnit duscha sedan jag kommit hem och var nyss ute med hundarna. Väntar på att min lillasyster ska komma hem så vi kan fara och äta mat.

Är dessutom överlycklig! Mamma och pappa skulle köpa en hylla till mig, bara den finns kvar på affären. Så jävla glad över att få en hylla så det är inte sant! :D Vuxenpoäng eller för att man vill ha en hylla av alla saker i världen? Haha

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0