"I love you so much.. it consumes me" - Blair Waldorf

Klockan är inte ens 22 och jag funderar redan på att krascha i sängen. Nåja, alla som känner mig vet ju att jag älskar att sova, så det kanske inte är så konstigt att jag planerar att sova redan nu!
Och med tanke på morgondagens planer så behöver jag nog sova så mycket som möjligt. Jobba 8.30-11, "möte" 11-14 och sen efter det ska jag städa, tvätta, laga middag & lunchlåda, ut med hundarna osv. Kommer säkert på ännu mer som behövs göras imorgon!

Och förresten, någon som vill ge mig alla säsonger av Gossip Girl och Greys Anatomy? Inte? Snäääääääällllllaaaa? :(


Kommentarer
Postat av: stuffstuff

Har du en stund över? =)

Kika gå in på bloppisen, Säljer en massa trendiga grejer till fyndpriser!

stuffstuff.blogg.se

Du kommer inte ångra dig =)

2011-08-15 @ 14:00:30
URL: http://stuffstuff.blogg.se/
Postat av: stuffstuff

Har du en stund över? =)

Kika gå in på bloppisen, Säljer en massa trendiga grejer till fyndpriser!

stuffstuff.blogg.se

Du kommer inte ångra dig =)

2011-08-15 @ 14:00:50
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0