Höstmörker

Har just haft en jätteskön kväll! Känner mig så avslappnad som det bara går!!!
Tanja kom till mig och vi surrade på här hemma, sen tog vi räserbilen våran för att glida på byn. Efter många om och men om hur man lägger i backen så kom vi tillslut iväg.
Åkte runt på byn, till Finland en sväng, for till byn igen samtidigt som vi pratade och "öste" Melissa Horn. När vi hade gett upp hoppet om att det skulle bli mer drag på byn så styrde vi kosan hem till mig igen. "Släpp kopplingen" gjorde Tanjas dag då! ;)
Slog igång tevatten för att kokas och Erika kom även förbi då. Så vi har suttit vid köksbordet och surrat om allt möjligt.
Ska hoppa in i duschen nu och sen kolla CSI innan jag ska gå och lägga mig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha, den där jävla kopplingen!!

Du är bäst <3

2011-08-25 @ 23:59:11
URL: http://tanzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0