Hemma igen



Behöver jag säga mer än mums angående bilden?
Resan har varit bra yada yada orkar inte skriva mycket om den
möte igår och de gick hur prima som helst!!
sen idag skulle jag flugit hem kl 11.25 men nejnej flyget var försenat typ 1 timme, vilket i sin tur gjorde att jag missade bussen till happis som i sin tur gjorde att jag missade sista bussen hem till ötå
kul att man bor i en liiiiiten håla då va
åkte i alla fall med bussen efter det (kl 15.10) till haparanda och där åt jag på max <3 med isse innan vi åkte hem
hur bra som helst att han kunde komma och hämta mig!!
nu väntar jag på att Rebban ska komma och göra mig sällskap, vi ska kolla på film ikväll
måste dock hinna duscha å sånt för ska ju jobba imorgon (back to normal)
Stockholm får dock inte sakna mig alltför länge, jag ska nämligen tillbaka dit den 16 september, wiihoo

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0