femtonde augusti

Bella: Skrev ju att jag hade varit lite småglömsk, så de förvånar mig inte över att jag skrev fel ;)

Har fått mycket gjort idag, men såklart så glömde jag ju att göra klart lunchlåda till imorgon! Nåja, det är ju inte så svårt fixat på morgonen. =)
Rebecka kom förbi och vi tog det bara lugnt, sen for vi förbi Tobbe och tittade in i hans nya lägenhet. Den var faktiskt riktigt fin och det var ju superbra att dom hade fått upp alla möbler och sånt!
Sen kom jag och Rebecka tillbaka till mig och kollade på American Pie - Beta House. Följde nyss med henne en bit hem och promenerade samtidigt ut med hundarna.
Ska strax ta en dusch och sen gå och lägga mig, imorgon blir det jobb hela dagen! Först vanligt jobb och sen döma fotbollsmatch som linjedomare. Skojsigt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0