Extra cash



Först får ni en bild på mitt "nya" rum, haha helt stört att det känns precis som om vi har flyttat in i huset och skaffat en massa nya saker. Tur i alla fall att jag fick min hylla, efter ca 2 års väntande! Nu behövs det bara en ny säng, men det ska jag nog köpa efter Thailand!
Tycker det blev asfint med hyllan där och mitt rum ser mycket större ut nu än vad det gjorde innan!

Efter skolan var jag förbi Kaarles färg och köpte lite välbehövliga saker. En hårinpackning, bodyscrub och solskyddsmedel. Ska börja köpa saker inför Thailand lite smått nu så att inte allt köps på en gång och hur mycket pengar som helst går åt till det!


Sen har jag även ringt så att jag ska få pengar för att ha varit domare, riktigt nice med extra cash! Nu ska jag i alla fall gå och vika/hänga upp tvätt.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0