Dag 22.

Hur mycket jag har förändrats de 2 senaste åren.

Haha herregud, jag kan ju säga att jag har förändrats jävligt mycket de 2 senaste åren. I år är det 2 år sen vi flyttade till Övertorneå och när jag kom hit och började skolan så var jag verkligen en fjortis. Jag hade typ 20 kg smink och rökte. Hade väl inte världens bästa modekänsla heller och jag var ganska uppkäftig mot mina föräldrar, respekterade dem inte alls och var jämt ute på vift.
Jag tycker att jag har förändrats till det bättre, som person är jag mognare och jag dricker inte lika mycket som jag gjorde förut, röker gör jag inte heller och jag försöker att inte slösa pengar på onödiga saker. Jag har insett vad jag vill göra med mitt liv och försöker nå de målen. Jag har raderat människor som varit dåliga för mig ur mitt liv och hållt fast vid dem som varit bra. Jag börjar bli mer självsäker och få mer självförtroende för mig själv och att jag gör vad som är bäst för mig och inte bäst för andra.

Kommentarer
Postat av: MOSTER

Fortsätt så gumman <3

2011-08-19 @ 10:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0