Dag 10.

AAAAAH min första stora kärlek - Ludde
Mina första kyss kommer jag inte ihåg så vi skippar den.

Ludde är en jättefin kille på 19 år. Han är lång och vältränad, har brunt lockigt hår och världens finaste leende. Han är bland annat laktosintolerant. Tränar innebandy och fotboll. Han bor i ett rött hus i Råneå med sin pappa, mamma och lillebror Joel. Han har gått natur på gymnasiet, tog studenten nu i år.
Jag började gilla Ludde då våra fotbollslag var på psg (pite summer games) men han ville bara va vän med mig. Så gillade jag honom jättelänge och när han han inte gillade mig så försökte jag sluta gilla honom. Men så blev de ju februari och alla hjärtans dag!!! å då hade han börja gilla mig, så jag blev en glad tjej!!!!! vi blev tillsammans den 19 februari 2008 och gick alltid hand i hand på skolan. Kort förklarat

Det var fint de vi hade, jättefint. Saknar det ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0