Dag 08

En dag då jag kände mig som mest nöjdast med mitt liv.

Haha sånt här brukar vara svårt, men denna kom jag på direkt!
Det ögonblicket jag kände mig mest nöjd med mitt liv var när jag vann Copenhagen Wrestling Cup. Har nog aldrig varit så stolt som då. alla matcher fram tills finalen var hyfsat lätt att vinna, men i finalen... där var det kämpigt. Året innan hade jag kommit till finalen och förlorade och jag ville inte att det skulle hända igen, så jag fick lite jävlar-anamma i mig.
Första perioden vann min motståndare på poäng och jag blev ursinnig, inte fan ville jag förlora! Så när andra perioden började gav jag järnet. Efter drygt 30 sek fick jag ner henne på fall och vann.. Känslan alltså!!! Blev så jäkla glad att jag grät av lycka. Och de första min tränare sa till mig efter matchen var "Hon och hennes släkt har tillsammans vunnit 56 norsta mästerskapsguld och hennes mamma har vunnit 2 VM-guld". Haha hade ju garanterat varit fegare om jag vetat de innan matchen.

På prisutdelningen var det massa folk som jag inte ens kände som hejade på mig och jag var så överlycklig & stolt över mig själv! Så stolt har jag aldrig varit någonsin! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0