Att se framåt är en helt annat sak än att tänka framåt.

Blandade känslor såhär på kvällskvisten.. Tydligen var det för få resenärer på vårat flyg så det blev inställt, vilket betyder att i nuläget har vi ingen resa alls till Thailand. Kul. Jättekul.
Mest troligt blir det att boka om imorgon och bara ta några dagar senare istället. Blev dock mer positivt då vi hämtade ut paketet från h&m, låg mycket fina saker där i och ska väl hämta ut resten någon annan dag, när det nu kommer.
Efter det så kollade jag och Rebecka på Familj på väg, den var inte så rolig som jag kom ihåg att den var. Så för ca 40 min sen gav vi upp. Jag traskade med henne & hundarna en bit innan jag vände om igen. Har precis kommit ut ur duschen och ska gå och lägga mig.
Förhoppningsvis orkar man jobba länge imorgon så man får lite pengar, känns bara som att jag håller på att få influensa eller nå och det gör ju inte saken bättre precis -.-

Nu gosa i min säng! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0