290811

Otroligt trött igår efter basketträning, men det var skönt att de visade resultat! Kunde dessutom inte sitta vid datorn heller eftersom pappa höll på och flyttade den stationära datorn till deras sovrum!
Åt sushi till middag efter träningen, duschade och kollade på film innan jag gick och la mig. Vilket misstag... Borde ha gått och lagt mig direkt efter duschen, så slut är jag idag.. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll!
Sitter på skolan just nu och har individuellt val, har haft Nk B och sen håla. På hålan for jag till Ica med pappa en sväng för att köpa saker som frimärken, brev och så vidare. Sen satt jag bara i skolan och chillade medans de andra hade Historia B.
Slutar på en halvtimma och då blir det lunch och sen byn en sväng.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0