220811

Känner mig inte alltför pigg på att skriva just nu.. Har haft ont i huvudet hela dagen. Och frusit.
Eftersom jag frös så mycket så bestämde jag mig för att basta. Så har gjort det och sen skrubbat kroppen, rakat benen och smort in mig.
Ikväll är det basketmöte, jag vet haha - Jag ska typ börja spela basket, anyway.. tror inte jag kommer orka fara dit eftersom jag fortfarande har sån huvudvärk, trots att jag har powernapat också.. Trist. 
Måste dessutom förbi affären - förhoppningsvis idag, så jag kan handla bakgrejer. Fika hos mig på fredag!

Det var de lilla jag hade att komma med!

PUSS

Kommentarer
Postat av: säännii

och mys med mig ;)

2011-08-23 @ 19:13:47
URL: http://indilwen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0