080811

Tungt att stiga upp imorse, låg och sov så himla skönt. Men knallade ändå upp och åt frukost och klädde på mig. Promenerade till jobbet med Tobbe och har kommit hem därifrån för en stund sen, gick för övrigt jävligt bra idag. Har hunnit dammsuga och hänga upp tvätt också! Och packa klart.
16.00 åker jag från Övertorneå busstation så jag tänkte hinna ta en powernap och äta något innan det. Tror inte riktigt mamma förstod att det var idag jag skulle åka, så får väl se vad hon säger när jag inte är hemma då hon kommer hem från jobbet? Haha kan bara tänka mig....

Har lite tidsinställda inlägg från min lista som kommer dyka upp medans jag är borta, så ni har något att läsa under tiden!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0