030811

Har kommit hem från jobbet för ett tag sen och även hunnit med en snabb dusch. Har varit trött hela dagen på jobbet så tänkte ta en powernap nu.

Senare blir det att äta middag hos mormor och morfar, efter det ska Evvo klippa mig. Herregud va rädd jag är, tänk att mitt hår ska klippas. :((( Kommer kännas jättekort ju! Och vet inte alls hur jag vill ha det.
Ikväll händer det nog inte så mycket, ska bara ta det lugnt och hoppas på att min hals blir bättre. Helt sjukt att den har gjort ont i en vecka nu :(

PUSS

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



ta hand om dig, kram.

2011-08-03 @ 15:31:10
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0