Will you come back? No one knows.

Ja, då var jag hemma igen.
För det första så blev det ingen thaimat idag eftersom hon inte gjorde de på valborg. :( Så mest troligt blir det väl imorgon. Istället åt vi grillat kött och klyftpotatis, mums! Mamma hade också gjort en äppelpaj som vi fick smaka på. Efter maten drog jag mig mot Rebecka för att hon skulle prova lite skor till nästa helg och så skulle jag prova om jag hittade nån klänning som jag kunde låna av henne (också den till nästa helg). And I did, en svinsöt rosa klänning.
Sen drog vi till frippes och hängde där, Rebecka drog efter ett tag men jag stannade kvar och kollade första perioden av Sverige - Norge i HockeyVM. Man kan ju lugnt säga att Norge blev utklassade, så jag orkade inte stanna kvar där när jag typ var den äldsta som var där (?) haha.
Funderar på om jag ska kolla på någon film och bara ta det lugnt. Sugig valborg. Men ändå skönt att inte vara ute och ränna halva natten.

PUSS

Gud vad jag längtar alltså! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0