det är tomma ord som fastnar för att jag låter dem vara kvar.

Glömde skriva något oerhört viktigt i förra inlägget...
Jag gjorde ju middag också!
En riktig hemmafru så att säga.
Har kommit hem från jobbet för en stund sen och nu sitter jag och fixar mina naglar.
Sen ska jag äta en bit av jordgubbspajen, muums
Och så plugga lite till. Najjjss

Haha har tänkt på att allt jag skriver om här i bloggen är skolan/plugg, bakning, jobb och mina powernaps..
Å så äre ju rätt mycket om typ mina kompisar. Haha väääldigt intressant, raaaaaaajt?!
Nej, men har ju inte så mycket att blogga om. Sen skriver jag ju bara för att skriva av mig.
Tycker det är rätt kul. HIhi

Nu ska jag göra klart naglarna och hoppas på att dem blir bra den här gången.. :P

pusssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0