110430

Vad oroar du dig för just nu? Inte så mycket, mest över muntliga nationella i svenska b som jag ska framför på måndag.
Vad hatar du just nu? Att killen i "The last song" är så snygg/omtänksam/bra/osv att jag lipar. Varför finns inte såna killar här i ötå?
Favoritställe att vara på? I min soffa, dusch eller säng.
Var skulle du vilja resa? Thailand, fast dit ska jag ju iofs. USA i alla fall.
Skulle du vilja vara en pirat? Nej, det faller mig inte i intresset.
Vilka låtar sjunger du på i duschen? Någon jag haft på hjärnan under hela dagen. Eller någon jag tycker är riktigt bra.
Gillar du din boendesituation? Nog är det skönt, hade dock velat ha lite snyggare/mer möbler i mitt rum.
Hur många tv-apparater finns i ditt hem? 3
Vem är din mest högljudda vän? Haha Ampoo!
Vilken låt vill du ska bli spelad på din begravning? I will survive. Haha nej men jag vet inte.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? "Vad är klockan?!"
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? No, definitivt inte.
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? Pappa gjorde mig fejkbesviken om man nu kan säga så.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Hmm, ja.
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Jag tror inte det, hahahhahahahahahah
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Hög på vilket sätt? Tror inte det iaf.
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? Ja, inte just nu.
Vem är den största idioten du känner? Kan det vara mina hundar, dom är rätt korkade ibland..
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? "Öööh?" Mest troligt.
Hatar du någon just nu? Nej.
Vem tog senast på din rumpa? Jag själv.
Har du syskon som är äldre än 21? Nej, men en som fyller 20 i december.
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Oj, jag har ingen aning.
Saknar du någon just nu? Gör jag det? Jo, det finns nån där ute som jag saknar varje dag.
Är du längre än de flesta i din ålder? Nä.
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? "Jag klarar inte av det här nå mer." Sen sa jag väl något i stil med "Mitt huvud är inte klart just nu och jag tänker för mycket på vad som har hänt innan."
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Hade nog inte brytt mig alls.
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Nej, känns inte så mysigt när tungan svullnar upp i början och man typ inte kan äta normalt.
Känner du någon som är oskuld? Jo.
När gapskrattade du senast? Haha oj oj, skrattade sjukt mycket igår på lunchen och även idag på lunchen.
Brukar du tänka innan du talar? Händer ju.
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Jo, absolut.
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Ja, jag håller kvar vid något jag borde släååt taget om för länge sen.
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Ja, tycker nog jag kan berätta i princip allt för Tobbe.
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Det skulle dom väl göra antar jag.
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Screw them.
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? Haha, det är nog nästintill omöjligt för mig.
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Men om man inte vet vad man har, förrän man har förlorat det. Då har man det ju inte längre. Korrekt borde ju vara "Man vet aldrig vad man haft innan man har förlorat det." och det tycker jag kan stämma in väldigt bra, men det beror också på vad man menar.
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Hmm... Nej
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? Beror på vem det var, men jag vet nog en som jag skulle kunna tänka mig, så jo.
Pratar du ofta? Ja, det gör jag väl.
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Hemma.
Vad är det bästa som händer dig idag? Hm, att jag får sova. Och det bästa som har hänt idag är; Ingen mer geografi samt MVG på svenska nationella.
Vem har du umgåtts med idag? Klassen, familjen, dom som var på frippes.
Är du en elak person? Kan vara det om jag vill, men för det mesta är jag snäll.
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? Svårt val, säkert något jag har suktat efter länge typ en ny säng.
Finns det någon person du har något otalat med? Ja.
Vad lyssnar du på just nu? Plan Three – What Have You Done.
Tror du att andra människor tycker illa om dig? Finns, finns det väl alltid. Men jag bryr mig inte så mycket om dom.
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? Springa i sick-sack mönster eftersom dem får svårare att följa efter då.
Är du lycklig? Definiera lycklig.
Vem skrek du senast på och varför? Wilma, för att hon är så inkompetent och inte kan hjälpa till med något i detta hushåll.
När grät du senast? Haha nyss, när jag såg film. Så sentimental.
Vem kramade du senast? Haha, pappa.
Är du rädd för mörker? Lite.
Vad drack du senast? Påskmust.
Tror du att två ex kan vara vänner? Ja, om båda klarar av det.
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja, eller den personen om han skulle haft sin gamla personlighet. Inte den han är nu, helt förändrad till det sämre.
Sover du med dörren öppen eller stängd? Stängd. Som Hanna skrev så stör det mig också om den är öppen.
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? Mjaa,jaaa, jaaao, njaa, jaa, kanske. Ingen riktig aning.
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? Sommarlov, pengar, Liam Hemsworth eller Robert Pattinson.
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Ja.
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? 6 gånger, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0