Glad påsk!

Sanne: Du är snygg!

Haha tycker det är så kul när folk tror att jag är den andra Matilda Andersson.
Fick ett samtal inatt från Stockholm och efter ett tag insåg han att jag inte var rätt Matilda Andersson från Övertorneå. Lite roligt var det ju.

Jag "Känner jag dig?"
Han "Är det inte Matilda Andersson från Övertorneå?"
*Panik*
Jag "Eh hehe joooo.."
Han "Hur gammal är du?"
*Ska jag säga min ålder?*
Jag "Sjutton hehe"
Han "Oj ursäkta, då har jag ringt fel. Förlåt så hemskt mycket! Ursäkta mig, jag trodde du var någon annan" och så vidare.
Jag "Det är lugnt, sånt här händer lite då och då.."

Har sovit oerhört konstigt i natt för övrigt. Som de senaste nätterna så har jag gjort något konstigt i sömnen. Inatt hade jag dragit upp lakanet så det inte satt så fint. Kanske inte låter som värsta grejen, men ändå är det jävligt mysko..
Ska börja plugga här på en stund, funderar på att gå ut på altanen och göra det om det inte är för kallt. Måste komma på någon bra film att ladda ner till ikväll.

Puss


Liten chejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0