Ska man?

Nu har jag kollat klart på mig film.
Det var inte så mycket som hade hänt ute i cybervärlden senast jag kollade.
Sitter och pratar med Johan om sommarjobb.
Tänk om man skulle starta ett eget företag under sommaren.
Men vad?!
Det jag mest är inne och lurar på, är om jag ska fixa något som har med bakverk att göra, eller om jag ska börja designa smycken.
Kluring.
Är nog ganska rädd att jag ska faila också och att ingen kommer vilja ha något, vare sig det handlar om smycken eller bakverk.
Men det är ju nästan lika att satsa ändå, eller?!
Känner fan inspirationen redan nu!

Tror fan jag ska satsa på att göra smycken.
Earcufs, halsband, armband, örhängen.
Fan va grymt det skulle vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0