Music is all I need.

Nu är jag hemma och håller på att tanka ner nå filmer.
Blir att kolla på dom när de har laddats klart! :)

Idag var det Cornelias kalas, riktigt kul faktiskt!
Öppnade presenter, fikade och fiskade fiskedamm.
Sen har jag och Bellat varit och käkat på Amandas och tiden rann bara iväg. :)
For till dom ett tag innan jag for hem, hihi.
Ska duscha strax och sen loda på.
Skönt att få sova hur länge man vill imorgon!

Dock så måste jag renstäda mitt rum plus min toa.
Och tvätta kläder.
Och plugga.
Sen jobba.
Hahaaa så är livet när man har lov.

Får ju tänka på hur najs framtiden blir när man gör allt de där!

PUSSSSSS



Grattis lillungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0