Torsdag.

Har kommit hem ganska nyss.
Hatade min sovmorgon imorse eftersom jag vaknade av att Wilma spelade på vårat extremt ostämda piano.
Fan för småungar ibland!!
Nåja, skolan gick snabbt i alla fall, vilket var skönt det.
Sen gick jag hem en sväng och lämnade mina böcker innan jag följde med Bella och pantade flaskor, haha!
Efter det for vi till henne för att fika eftersom hon fyller år idag!
GRATTIIIIISSSSSS BELLLAAAAA :DDD
Sen for typ alla tjejer som var där.
Jag, Bella och Ida var på Bellas rum, snackade lite skit och så innan Ida for.
Jag for samtidigt som Tobbe skulle till jobbet. Skönt att inte gå den "långa" vägen hem själv x)
Nu ska jag börja laga lite mumsig mat, mummmmmmmmaaa! :D

pusss



Grattis sötis ;)

Kommentarer
Postat av: bella

Tack Matilda! :))

2011-04-07 @ 18:21:40
URL: http://isabellaaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0