Time won't ever steal my soul. We're not broken, so please come home.

Hemma nu.
Har tvättat bort sminket och är helt klar för sängen!
Känner mig ärligt talat som en kärring
för att jag inte orkar vara uppe längre än

halv tolv på en fredagkväll?
Nej, men det känns inte som att det inte finns något att vara uppe längre för bara.
Sjukt tråkigt men....
Hade det iaf supermysigt med mina brudar då vi åt sushi & cheesecake sen fix!

Blev ju inte att komma hem lika tidigt som jag hade tänkt heller.
Orkade inte gå hem själv, så Tobbe blev mitt sällskap då.
(Väntade alltså typ två timmar extra bara för att jag skulle ha någon att gå hem med)
Det känns slitet.

Snart ska jag sova.
Och det underbaraste är ju att jag inte har något alarm på tills imorn.
Härligt! Får sova ut hur länge jag vill!
Sen kommer Ampoo också och joinar mig med plugg :)
Nu trött -> Sova.
Night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0