So raise your glass if you are wrong, in all the right ways.

Har ju hunnit med lite grann hittills.
Steg upp och åt "frukost", sen drog jag till Bella och hängde där.
Hann leka kurragömma med Estella och Cornelia.
Man är ju bäst på att gömma sig... ;)
Det tog typ evigheter innan dom hitta mig, haha!

Nu ska jag nog städa toan, äta något och vänta på att Amanda hör av sig.
Så man kan hänga med henne ett tag också. :)
Får se vart resten av dagen bär av.
Har huvudvärk just nu, så skulle tippa på att jag stannar hemma och vilar samt pluggar lite.
Hade varit jäkligt mysigt med en kopp thé och läsa bok bara!

Måste nog vara förbi affären och handla lite innan dom stänger också.


puss

Kommentarer
Postat av: dikeshanna

Svar:



Lennart är bäst!

2011-04-21 @ 23:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0