Snälla ge mig två sekunder innan du ger upp?




Trodde jag skulle vara hemma hela kvällen, men så blev det så tråkigt så for till frippes.
Kom hem för drygt en timma sen och ska kolla på film strax! =)
Har till sällskap lite påskmust, chips och en twix. Mumma på det va!

Imorgon blir det att städa, fixa & dona samt att plugga innan jag beger mig till perä för sko- och klädprovning inför Stockholm nästa vecka. Kommer bli fett kul! Efter det ska vi väl gå och grilla korv någonstans med andra människor. Lär ju bli i fågeltornet typ? Sen får man väl se hur länge man orkar vara ute. Måste plugga på söndag också och helst ha packat klart typ allt då. Förutom saker som hårborste osv.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0