Sjuk

Alllltsåååå jag dör.
Helt seriöst, känner världens pain.
Är sjuk - ont i halsen, snorig som fan, huvudet sprängs, gråter för att allt gör så ont.
Som igår... Det enda jag ville ha var en påse ostbågar.
Frågade pappa redan vid 19 om han kunde köpa, jo jo sa han.
Sen for han mot affären klockan 19.59 vilket betyder att han inte hinner till Ica.
Och på OK hade dom inte ostbågar. Så han köpte halstabletter istället.
Som jag redan hade!

Har fan tagit rekord i att sova också.
Sov typ hela dagen igår och sen såg jag på tv ett tag innan jag gick och la mig igen.
Rekord.

Hojja hoppas jag får ostbågar idag..
Nu ska jag vila så jag orkar skriva på samhällsrapporten idag.

heeejs



Gott de hade varit med paj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0