och du som tror på karma, och kallar dig lärd. du borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd

Kämpig kväll.
Men fan va najs att Färjestad tog det!
Sitter och kollar på tv nu.
Är fortfarande galet förkyld så ska snart sova.
Har helt ont i huvudet.
Imorgon ska jag plugga -> göra klart geografin samt rapporten eftersom jag har lite kvar att finslipa på den!

Minus-sidan
Äckligt förkyld
Massor av plugg
En lärare

Plus-sidan
Påsklov imorgon
Svenska B Nationella Prov Skriftliga är borta!
Kalas på söndag (Jippiee!!)
Fina vänner
Hade mer pengar på kontot än vad jag trodde, hehe (Trodde jag skulle ha 16 kr, men hade typ 240!)

Livet kändes helt plötsligt mer värt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0