No one thank you please madame, I ain't lost. Just wondering.

Vaknade vid halv tolv idag och åt frukost/lunch.
Orkade inte sätta mig vid datorn, så gick ut med läxböckerna plus en annan bok.
Det var nästan lika varmt som igår, om inte varmare.

Har suttit där ute i princip hela dagen.
Har bara varit inne då vi har ätit middag och så.
Så himla skön dag.
Och jag tror att jag dessutom har fått lite färg, jag av alla!? Haha.
Eller ja, mera bränd kanske. Är lite röd.

Funderar på om jag ska gå och ut filosofera igen, eller om jag ska ta det lugnt och duscha på ett tag.
Ska mysa med film ikväll också.

Synd att det är sista dagen av lovet imorgon.
Vill helst bara få sommarlov och njuta av dagarna redan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0