My lonely soul, falls on you.

Det är daaaax fööööör fredaaaagsmyyyys!
Jaa.. Inte alls en för pjåkig skoldag.
Pluggade lite grann inför geografin på bilden, sen gjorde jag provet. Jag tror att det gick bra? Fast iofs kan man aldrig vara säker med Kärrans prov. Historia efter det. Ja, lasagne till lunch. Det var asgott, ASGOTT I tell you! Började även skratta så mycket att jag grät, haha dör lite så fort jag tänker på det. CP klasssssen. Svenskan, vi gjorde inte så mycket typ för att kopieringsmaskinen var lite lurig. Men fick tillbaka nationella skriftliga och jag fick MVG påre, så det var riktigt nice. Nu kanske jag får godis ikväll för att jag är så duktig. mahaha

Har tänkt att jag ska ta en powernap nu. Är fan skittrött. Ikväll blir det att ta det lugnt hemma, ska läsa bok och typ kolla på film. Får se om jag hittar någon gammal goding att kolla på. Mihiii
Är så jävla taggggad till Stockholm nästa vecka, kommer bli sjukt najs och apropå det så måste jag ju tvätta lite kläder inför det......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0