Listan

Snodde en lista som jag hittade på Hannas blogg.

10 FAVORITER
Färg: Leopard?
Mat: Tacogratäng.
Band: Många, bland annat Coldplay.
Film: Hm. Typ The notebook.
Bok: Nå jag vet faktiskt inte riktigt. Tycker Carolina Gynnings bok var bra.
Sport: Fotboll eller brottning om man utövar det själv, Handboll också. Annars hockey och basket att kolla på.
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag.  
Glassmak: Chocolate Fudge.
Tid på dygnet: Den tid jag går och lägger mig.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Lite trött annars finfint!
Smak: Ingen just nu.
Kläder: Stor tshirt och sovshorts.
Bakgrund: Är jag trög om jag inte fattar vad som menas med bakrund?
Nagellack: Turkost!
Tid: 14.10
Omgivning: Ligger i min säng, som står i mitt rum.  
Irritationsobjekt: Min förkylning.
Frisyr: Utsläppt och blött

8 FÖRSTA
Bästa vännen: Elin
Screen name: zuper_lilltjejen på lunarstorm!
Husdjuret: Fisk
Piercingen: Hål i öronen.
Förälskelsen: Tror han hette Jesper.
Kyssen: Lågstadiet om det räknas.
Bostaden: Lägenhet på Björkelundsvägen, Kyrkbyn, Gammelstad.
Flytten: Från den lägenheten till Radhus på Sandåkersvägen, Kyrkbyn, Gammelstad.

7 SENASTE
Cigaretten: Typ nån gång förra året
Maten: FinnCrisps
Drycken: Juice
Bilturen: Med pappa till affären igår.
Kyssen: Haha min vovve gav mig en puss idag!
Spelade låten: Itchy Daze – Monster
TV-programmet: En film som gick på tv igår

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nää
Badat naken: Ja, hahahhaha......
Varit med på TV: Japp, hihihihi 
Kysst någon du inte känner: Ja.

5 NEJ TACK
Kläder: Vita mjukisbyxor. 
Mat: Oliver, blodpudding osvosv.
Dryck: Whisky.     
Musik: Christer Sjögren, NEEEEEEEEEEEEEEEJ TACKKKKKK
Personlighetsdrag: Personer som alltid bara gnäller på hur dåligt livet är istället för att tänka på de som är bra!.

4 SAKER
Du gjorde igår kväll: Var arg på datorn, kollade på tv.
Du kan höra just nu: The Kooks – Sway, jag som sjunger med.
Du inte kan leva utan: Mobilen, vänner, mat.
Du gör när du har tråkigt: Sover.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Bella, Hanna, Rebecka.
Du tycker om: My friends, familjen, hundarna (love them to death).
Du inte gillar: Christer Sjögren....

2 VAL
Kaffe eller te: Beror lite på, men te.
Vår eller höst: Höst, våren är slaskig

1 ÖNSKAN
Att Thailand ska komsikomsa nununnunu (och sommaren också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0