Kämpa för det som för dig vidare. Acceptera det som du inte kan ändra. Gör dig av med det som håller dig tillbaka.

Verkligen härlig dag.
Har suttit ute i solen och pluggat lite geografi, läst cosmo och bok.
Var nyss med mamma och handlade.
Jag skulle köpa jordgubbar åt mig själv.
Men i slutändan så betalade hon det plus att hon fyllde på min mobil och jag fick plocka godis.
Fin påskpresent! :)

Nu är det tänkt att jag ska slänga ihop en sallad till middagen, sen ska vi avnjuta middagen. Kött och potatisgratäng. Mums!
Efter det blir det nog att sitta i solen och njuta ända tills att solen försvinner.
Bastu och film ikväll.
Tyvärr Hanna H, jag kommer inte ut ikväll. Sitter bänkad hemma ;)


Älskar livet, vädret och alla härliga människor som finns i mitt liv.
Tack för att ni gör varje dag bättre för mig! :)

Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0