Hela världen är så underbar.

Jag känner mig så lugn.
Att spendera hela eftermiddagen med Tanja var det bästa på länge!
Vi var ute med hundarna i över en timma, träffade lite folk samtidigt.
Sen gick vi hem och bakade jordgubbspaj.
Efter det gick vi ut på altanen och åt av pajen och bara pratade i det fina vädret.
Så himla skönt och mysigt. :)

Har nyss tryckt i mig lite middag.
Svingott!
Nu ska jag nog ut och cykla en sväng.
Måste kolla om Ica har öppet, för jag vill mumsa på jordgubbar ikväll! =)

PUSS



Den bästa Tanja i hela världen! ♥

Kommentarer
Postat av: Tanja

Åh, men tack du fina!

Dagar som dessa behövs verkligen, världens finaste Matilda <3

2011-04-22 @ 18:45:47
URL: http://tanzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0