Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå, jag vill hinna säga allting innan jag ska gå.

Hellllo.
Idag var ändå en ganska bra dag. Bättre än vad jag trodde den skulle bli!
På geografin gick hon igenom om befolkningen och det, som vi ska jobba med hemma. Och sen fick vi jobba klart med klimatdiagrammet. Och jag som trodde det skulle vara klart innan påsklovet? Haha, vilket betydde att jag inte gjorde så mycket på lektionen förutom att lämna in den. Pluggade lite också till provet och hjälpte Ida & Ampoo med deras klimatdiagram.
På historian gick vi igenom om Ryssland och revolutionerna som ägde rum där i kring 1917 och dylikt. Var ganska trött då, så gäspade typ hela tiden.
Lunchen var rätt mobbad, haha. Satt och flamsa vid bordet om mini-bumbis och så vidare. Haha love you classmates!
Hade finska efter det och 75% av tiden lurade steg-ettorna Riitta att prata om hur det var i Afrika och en massa annat. Plus att vi fick sluta 20 minuter tidigare. Sköööööööööööööööööööööönt.
Efter skolan drog jag till byn en sväng med Fanny som sällskap och fick med mig hem följande: Strumpbyxor, leggings, foundation, puder, concealer, foundationborste och lösögonfransar. En del välbehövliga grejer, det negativa var ju att mina pengar gick åt...
Bästa av allt med hela dagen var att vi hade sista geografilektionen idag (undantag då vi har prov imorgon). Ack så skönt. Nu behöver man bara koncentrera sig på historian vars sista lektion är den 27 maj.

Funderade på att färga håret idag, men tror att jag väntar med det till typ på tisdag eller onsdag. Ska nog sätta igång med pluggandet direkt. Lyckas jag lära mig det mesta innan klockan halv åtta ikväll så blir det filmmys till belöning, haha!

Pusssssss!



Lite av det jag köpte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0