Får ingen luft.

Ojoj, jag har verkligen pluggat stenhårt ändå fram tills nyss.
Not.

Pluggade jävligt stenhårt först, sen tog jag en powernap. Pluggade lite till. Åt middag. Var med Amanda. Funderar på om jag ska plugga ännu mer eller typ se på film? Vill jävligt gärna se på film och vet inte om det skulle hjälpa så mycket att plugga mer nu.
Äääh, kollar på film och pluggar lite samtidigt. Sen tar jag och pluggar efter filmen också. Det blir nog bra. Skiter fan i om det inte går my way nu. Kan lika gärna bli omprov eftersom jag ändå inte kommer få bättre än g i geografi. Så det så!



HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA vilken gammal bild.
Döör lite grann när jag tänker på den dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0