Chill.

Förut tyckte jag att måndagar var typ den jobbigaste dagen i skolan.
Nu kom jag på en sak.
På måndagar (dessa närmsta måndagar i alla fall) sitter jag för det mesta vid datorn.

Samhälls: Skriver på min rapport på datorn och söker information.
Svenska: Ska renskriva mitt pm till nationella muntliga i svenska B.
Individuellt val: Har bild, sitter vid datorn och redigerar olika bilder.
Finska: Då sitter jag inte vid datorn. Men det brukar gå ganska snabbt ändå.

Det är ju ändå ganska chill det, haha.
Sen när jag kommer hem så blir det en fet powernap och sen plugga engelska.
Redovisning imorgon och prov på onsdag.
Det blir nog bra tillslut.

Känns som att denna måndag kommer bli fin.
Har åtminstone en ananas som håller mig sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0