Anywhere you are, I am near. Anywhere you go, I'll be there.

Tjolahopp vad jag är mätt!
Tacos till middag två dagar i rad är inte att leka med. ;)
Har fixat mina naglar, men inte rummet ännu.
Det kan vara skitigt i några dagar till, det är trots allt bara mamma som bryr sig..
Sen har jag även fixat den grymmaste låten (just nu) till spotify.
Ja, bara att tacka på. *Bugar och bockar*
Här är länken till den – Chris Medina - What Are Words [H67].mp3
Men om ni inte orkar trycka er in på spotify (eller inte har spotify) så kan ni lyssna på alternativet här nedan!

Ja... Det roligaste som händer ikväll är Så ska det låta och jag längtar faktiskt, haha.
Sickt.
Ska nog ta en tidig kväll så jag orkar upp imorgon och fara till happis.
Blir att kolla på säng, hyllor osvosv där :))
Är fan happy görl över det!!!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: bella

Man måste ha filen på datorn för att kunna lägga in den på sin spotifylista :/

Jag ska kanske också till happis imon!

2011-04-15 @ 21:38:26
URL: http://isabellaaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0