And if the world should turn it's back, you know that I'm still here

Olivia: She truly is! :)

Nu har jag slutat jobba.
Det var en grymt seg dag och jag längtade bara hem efter sängen.
Sjukt. Trött.
Har vilat i typ en kvart, för sen kunde jag inte mer.
Hundarna skällde nämligen för mycket. Äckelhundar.
Känner mig på dåligt humör.
Men det blir nog bättre när jag får mysa med två fina brudar.

Ska börja gå till Rebecka snart, tänkte bara redigera lite bilder
och sen göra ett tidsinställt inlägg med dom!
Så det kommer upp här nån gång under kvällen.
Har inte riktigt bestämt när jag ska lägga upp dom. Haha

Goo Goo Dolls – Notbroken
Älskar den där låten. Så jäkla bra!
Lyssna på den. Eller dö.
Välj själv.




Mmmmh mums.

Update: Bilderna kommer dyka upp kring 19!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0