210411

Fick städat min toa.
Och huvudvärken försvann efter att jag hade tagit en powernap, så det var skönt.

Var och handlade i hela en timma med mamma och pappa, fyfan...
Åt middag lite snabbt och sen drog jag ut för att vara med Rebecka eftersom Amanda dissade och for till jgi.
När jag kom hem så var ingen hemma.
Det här händer bara mig.
Varje gång jag har glömt att ta med min nyckel, ja då är ingen hemma...
Så satt och väntade i bilen medans.

Sen kom några trevliga kalixbor på besök som man inte har träffat sen i julas, grymt najs!
Dom for för mindre än en minut sen. Haha.
Tänkte gå och poppa popcorn och sen se på film.

Imorgon ska jag vara med Tanja.
Som jag har saknat den kvinnan! :)


Kommentarer
Postat av: Sanne

Snygging!

2011-04-23 @ 00:42:08
URL: http://springsteen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0