110427



Jag tycker att onsdagar alltid går så himla snabbt.
Först har vi engelska och det är egentligen den enda sega lektionen.
Sen idrott, och det går ju alltid ganska fort. Och för det mesta är det så kul i våran klass på idrotten också. =)
Sen har jag håla/lunch i två timmar, även fast det inte känns som det. Tiden går så fort... Haha
Och efter det har vi samhällslektion.

De senaste samhällslektionerna har vi fått jobba hemma vilket betyder att jag har slutat klockan 10.20 (på onsdagar). Och det ska vi även få göra nästa vecka, både måndag och onsdag! Så då har jag alltså sovmorgon på måndag och slutar tidigare på onsdag. Måndagen den 9/5 har vi någon mässa, så då har vi typ inga lektioner (?). I alla fall ingen samhäll. Den 11/5 ska vi opponera varandras rapporter. Och veckan efter det, den 16 & 18 maj, så får vi ledigt från samhällsen (dom som har opponerat den 11/5). Grymt skönt med såna dagar. :) Efter det ska vi bara se på film. Så det blir fan skönt det!

Nu ska jag plugga lite grann, sen fara och jobba. Plugga lite mer efter det och avsluta med att kolla på Greys Anatomy. Skön dag. :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0