110425

Det var onekligen skönt att vara ute på promenad.
Var tvungen att duscha direkt jag kom in för det blev lite varmt med underställ plus fleecetröja.

Märkte också att jag har bränt mig mer idag, är ganska röd på bröstkorgen.
Det ser ut som att jag har fått nå utslag, men så är ju inte fallet..
Sen bränner det i hela ansiktet, har fått färg där också så.
Dock inte lika tydligt, antar att det är en jämnare färg.
Men det är fint det i alla fall, att man har fått färg. :)

Ska nog vara förbi biblo imorgon när jag har slutat.
Sen sitta ute på altanen och plugga och läsa, om vädret tillåter förstås.
Är så himla glad när det blivit bättre väder! =)

Nu ska jag kolla på film och sen sleepa, naaajt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0