110420



Fan va skönt.
Idag när jag vaknade av alarmet vid elva så tänkte jag bara på hur skönt jag har fått sova. Kändes dock inte som att klockan var elva, utan jag trodde att den var typ åtta.
Har ätit frukost och sen pluggat lite geografi. Funderar på om jag ska börja spåna på bilduppgiften idag också. Så himla klurigt att komma på vad man ska göra...
Otroligt skönt att inte behöva stressa idag. Har ju fått bort det mesta som legat och pressat på mina axlar, dvs tvätt, städa rummet, lite plugg. Har bara kvar att städa toan och sen göra lite finska & svenska. Och så kanske jag ska plugga lite till provet i geografi mer. :)
Ampoo skulle dock hjälpa mig med svenskan så det blir gjort. Haha! Känns bra det!
Bara jävla 50 dagar kvar till sommarlov nu, och 56 dagar tills jag fyller år!
Fan va underbart livet känns när man tänker så. =)


Nu ska jag gå och duscha!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0