110405

Det är så obeskrivligt skönt att kunna sitta på morgonen och ta det lugnt.
Bara för att man har tid.
Börjar om en sisådär 50 minuter eftersom vi skulle börja 10 min tidigare.
Då banne mig slutar vi också 10 min tidigare, annars strejkar jag...
Sen när jag kommer hem igen om en ungefär 2 timmar så ska jag baka jordgubbspaj. Moums!!
Efter det plugga som ett stört litet psyk innan jobbet.
Blir nog kul det, längtar tills jag får komma till min sköna säng igen ♥

Hörs sen baa brudaaaar och gubbar




Hihi här är min tröjaaaa som jag har på mig för tillfället, hihi



Här är jag, lite sliten men.. Har ju bara en lektion så!!
(mitt hår vill typ aldrig samarbeta med mig nej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0