Att lära sig ta hand om sig själv är en del i processen att älska dig.

Måste bara få berömma mig själv för att jag har varit så duktig och hurtig idag.
Och det gör jag genom att lista upp här var jag har gjort så att ni också kan mega-imponeras av vad jag har åstadkommit.
*Vaknat och fixat mig någorlunda för att sen gå till wasslövs och bli fotad inför lucia.
*Promenerat lite extra.
*Bakat en falsk chokladtosca till klassfikat som är på lördag (imorgon blir det att baka nougatkakan).
*Passat två busiga vovvar helt själv en ganska stor del av dagen.
*Hunnit med musikalmötet i Neistenkangas också (Vilken bedrift!).
*Städat mitt rum och fixat en tillfällig hylla som jag ha bäcker m.m på.

*Fixat med tvätten.

Nu undrar jag bara om jag ska plugga, se på CSI eller kolla på en film?
Fan, detta var svårt att välja mellan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0